"Rigoletto" kunstilise veenvuse tagas eeskätt peategelaste kolmik: Jassi Zahharov Rigolettona, Anna Samuil Gildana ja Nurlan Bek Hertsogina särasid nii oma aariates kui solistide ansambleis. Tõsi küll, igaüks neist oma isikupärases maneeris. Anna Samuili (sopran, Moskva) Gilda tegelaskuju oli oma emotsionaalsuses tütarlapselikult veetlev, tema meloodiakujundus väga plastiline ning fraseerimine tundlik. Seda ka ansamblites, millistest üks meeldejäävamaid oli Gilda ja Giovanna (Juuli Lill, alt) hingestatud duett esimeses vaatuses... "

Igor Garšnek Sirp, 30. mai 2003


„Teatud piirides on ka ooper nagu tühi anum: seda on võimalik täita. Sellest annab tunnistust Priimäe lavastuski. “Rigoletto” tegelaste teatud motiive taandades või täpsustades on ta ka lugu ennast teisendanud. Kõnekaim selles aktsentide ümbermängimises tundub olevat Rigoletto kuju “väiksemaks” tõlgendamine — osutamine väikese inimese raevukale, kuid kokku võttes rumalale, abitule, sõgedale püüdlusele armastuse ja kaitstuse turvasaarekese järele.“

Evi Arujärv - Teater.Muusika.Kino.  juuli 2003